Yazar "Üstündağ, Mutlu Tahsin" için listeleme
-
Dijital Hikayeleme Yöntemi İle Etkili Türkçe Öğretimi
Dijital hikayeleme, geçmişi yüzyıllara dayanan hikâye anlatımı ile çoklu ortam araçları birleştirilerek ortaya çıkmış bir kavramdır. Derslerde dijital hikayelerin etkili kullanımının teknoloji entegrasyonunu destekleyici ... -
Dijital Okuryazarlık Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Durumları
Dijital okuryazarlık için yapılmış en kısa tanım "dijital çağda hayatta kalma becerisi" şeklindedir (Eshet-Alkalai, 2004). Ng (2012)'ye göre bir bireyin dijital okuryazar olmasının göstergesi; yeni veya gelişmekte olan ... -
Intellectual structure of stem education in educational research
Üstündağ, Mutlu Tahsin; Yalçın, Haydar; Güneş, Erhan (Sakarya University, 2016)The aim of this research is to put forward the intellectual structure of STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) education concept in educational research. STEM education has emerged as a highly accepted ... -
Öğretim Materyali Olarak Dijital Hikâye Geliştirme Aşamalarının Ve Araçlarının İncelenmesi
Dijital hikâye, geleneksel hikâye anlatımı ile çoklu ortam teknolojilerinin birleşimi olarak görülmektedir (Norman, 2011). Metin, ses, resim, video ve animasyon gibi bileşenler çeşitli yazılımlar aracılığı ile bir araya ... -
Öğretmen Adaylarının 2014 KPSS Puanlarının Fakülte ve Öğretmenlik Alanlarına Göre Karşılaştırılması
Üstündağ, Mutlu Tahsin; Yalçın, Haydar; Birbudak, Togay Seçkin; Güneş, Erhan; Safran, Mustafa (2016)Bu çalışmanın amacı 2014 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavı'na (KPSS-2014) katılan öğretmen adaylarının başarı durumlarının mezun oldukları fakültelere ve öğretmenlik alanlarına göre karşılaştırılmasıdır. Bu bağlamda öğretmen ...