Yazar "Demirgüneş, Banu Külter" için listeleme
-
Pazarlamada Etik Konular: Etik Karar Alma Üzerine Bir Uygulama
Son yıllarda işletme etiği ve sosyal sorumluluk kavramları pazarlama alanında özellikle de sosyal pazarlama faaliyetlerinde büyük önem kazanmıştır. İşletmeler, topluma yönelik çabalarını göstermek için büyük bir uğraş ... -
Satın alma karar tarzlarının coğrafi işaretli ürün ve ulusal markalı ürün tercihleri üzerindeki etkisinin değerlendirilmesi
Bozyiğit, İsmail (Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 2022)Coğrafi işaret, belirli bir kimliğe sahip seneler boyu süre gelmiş ürünlerin kökenlerine atfedilmesidir. Coğrafi işaretli ürünler, bilgi birikimleriyle genişletilerek günümüze kadar gelen yöresel lezzetlerin, gelecek ... -
Sendikaların sundukları hizmetlere yönelik kalite algısı, tutum ve üye olma davranışının değerlendirilmesi
Yüksel, Tülin (Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 2021)Günümüzde sendikalar gittikçe önem kazanan kuruluşlar arasında yer almaktadır. Sendikalar kuruluş amaçları doğrultusunda çalışanların çalışma koşullarını iyileştirme çabasında olmalılardır. Sendikaların bir iş yerinde söz ... -
Sosyal medya kullanımının elektronik ağızdan ağıza iletişim ve satın alma niyeti üzerindeki etkilerinin tespit edilmesi
Köysüren, Tuğba (Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 2019)Son yıllarda iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmeler ve internetin sunduğu kolaylıklar, sosyal medyayı tüketiciler için önemli ve cazip bir iletişim platformu haline getirmiştir. Kullanıcıların sosyal medya üzerinden ...