Yazar "Güneş, Erhan" için listeleme
-
Dijital Hikayeleme Yöntemi İle Etkili Türkçe Öğretimi
Dijital hikayeleme, geçmişi yüzyıllara dayanan hikâye anlatımı ile çoklu ortam araçları birleştirilerek ortaya çıkmış bir kavramdır. Derslerde dijital hikayelerin etkili kullanımının teknoloji entegrasyonunu destekleyici ... -
Dijital Okuryazarlık Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Durumları
Dijital okuryazarlık için yapılmış en kısa tanım "dijital çağda hayatta kalma becerisi" şeklindedir (Eshet-Alkalai, 2004). Ng (2012)'ye göre bir bireyin dijital okuryazar olmasının göstergesi; yeni veya gelişmekte olan ... -
Intellectual structure of stem education in educational research
Üstündağ, Mutlu Tahsin; Yalçın, Haydar; Güneş, Erhan (Sakarya University, 2016)The aim of this research is to put forward the intellectual structure of STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) education concept in educational research. STEM education has emerged as a highly accepted ... -
A mixed research-based model for pre-service science teachers' digital literacy: Responses to "which beliefs" and "how and why they interact" questions
Güneş, Erhan; Bahçıvan, Eralp (PERGAMON-ELSEVIER SCIENCE LTD, 2018)This study constructs a science teaching belief system to examine pre-service science teachers' scientific epistemological beliefs (SEBs) and conceptions of teaching and learning (COTL). The aim of the study was to investigate ... -
Muhasebe Eğitimi Alan Lisans Öğrencilerinin Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları
Güneş, Erhan; Yüksel, Murat; Kaya, H Pınar (2017)Bu araştırma kapsamında lisans öğrencilerinin Bilgi ve İletişim Teknolojilerini (BİT) kullanmalarına yönelik tutumlarının belirlenmesi ve cinsiyet, bölüm, internete ulaşma olanağı, internet kullanma süresi ve kişisel ... -
A multiple case study of preservice science teachers’ TPACK: Embedded in a comprehensive belief system
Güneş, Erhan; Bahçıvan, Eralp (IJESE, 2016)Integrating technology into science education provides opportunities to foster students’ meaningful learning. This study focused on technological pedagogical content knowledge (TPACK) and its connections to belief system ... -
Ortaöğretim fen branşı öğretmenlerinin akıllı tahta kullanımlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi: Kırşehir ili örneği
Dürüst, Erhan (Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 2019)Bilgi çağı olarak adlandırılan yaşadığımız bu dönemde sürekli gelişmekte olan teknoloji bütün alanlarda olduğu gibi eğitim alanında da etkisini göstermektedir. Teknolojinin eğitime entegrasyonunu sağlamak amacıyla ülkemizde ... -
Öğretim Materyali Olarak Dijital Hikâye Geliştirme Aşamalarının Ve Araçlarının İncelenmesi
Dijital hikâye, geleneksel hikâye anlatımı ile çoklu ortam teknolojilerinin birleşimi olarak görülmektedir (Norman, 2011). Metin, ses, resim, video ve animasyon gibi bileşenler çeşitli yazılımlar aracılığı ile bir araya ... -
Öğretmen Adaylarının 2014 KPSS Puanlarının Fakülte ve Öğretmenlik Alanlarına Göre Karşılaştırılması
Üstündağ, Mutlu Tahsin; Yalçın, Haydar; Birbudak, Togay Seçkin; Güneş, Erhan; Safran, Mustafa (2016)Bu çalışmanın amacı 2014 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavı'na (KPSS-2014) katılan öğretmen adaylarının başarı durumlarının mezun oldukları fakültelere ve öğretmenlik alanlarına göre karşılaştırılmasıdır. Bu bağlamda öğretmen ...