Browsing by Author "Alsancak Sırakaya, Didem"
Now showing items 1-4 of 4
-
Augmented reality in STEM education: a systematic review
Sırakaya, Mustafa; Alsancak Sırakaya, Didem (Routledge, 2020)This study aimed to systematically investigate the studies in which augmented reality (AR) was used to support Science, Technology, Engineering and Mathematic (STEM) education. In this framework, the general status of AR ... -
Oyunlaştırılmış Tersyüz Sınıf Modeline Yönelik Öğrenci Görüşleri
Alsancak Sırakaya, Didem (2017)Eğitim sürecinde gündeme gelen yeni öğrenme yaklaşımlarından biri tersyüz sınıf modelidir. Teknolojinin eğitim ortamlarında kullanımının günümüzdeki en güncel örneklerinden bir tanesi olan tersyüz sınıf modelinde dersin ... -
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenme Hazır Bulunuşluluk Düzeylerinin İncelenmesi: Ahi Evran Üniversitesi Örneği
Bu çalışmanın amacı öğretmen adaylarının çevrimiçi öğrenme hazır bulunuşluluk düzeylerinin cinsiyet, sınıf düzeyi, bölüm ve internet kullanım süresi değişkenleri açısından incelenmesidir. Araştırma genel tarama modelinde ... -
Ön Lisans Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Bu çalışmanın amacı, ön lisans öğrencilerinin mobil öğrenme tutumlarını belirlemek ve çeşitli değişkenlere göre değişimini incelemektir. Tarama modelinde yürütülen araştırmanın örneklemini 429 ön lisans öğrencisi ...