Search
Now showing items 1-10 of 11
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sınıf İçi Öğretim Yeterlikleri (Kırşehir Örneği)
(2006)
Öğretmenler, eğitim meleğini profesyonel olarak yürüten kişilerdir. Bu nedenle öğretmenlerin belirli yeterliklere sahip olması gerekir. Bunlar; (a) genel kültür, (b) özel alan bilgisi ve (c) öğretim bilgisi olarak ...
Sosyal Bilgiler Aday Öğretmenlerinin Sınıf İçi Öğretim Yeterlikleri (Kırşehir Örneği)
(2009)
Bu çalışma, eğitim fakültelerinde öğrenim gören öğretmen adaylarının sınıf içi öğretim yeterliklerini ne düzeyde kazanabildiklerini belirlemek amacıyla yapılmıştır. Araştırma tarama modelinde yürütülmüştür. Aday öğretmenlerin ...
Sosyal Alanlar Eğitimi Bölümlerindeki "Branş" Öğretim Elemanlarının Sorulardan Yararlanma Yeterlikleri (Fırat Üniversitesi Örneği)
(2008)
Bu ara?tırmanın amacı, eğitim fakültelerinde sosyal alanlar eğitimi bölümlerinde derslere gören bran? öğretim elemanlarının, sınıf içi öğretim sürecinde sorulardan yararlanma yeterliklerini belirlemektir. Sorulardan ...
Demokratik Değerlerin Eğitiminde Yöntem ve Zamanlama
(2007)
Değerler, insanın çevresindeki durumları tanıma ve anlamada kullandığı temel ölçütlerdir. İnsan değer üreten tek varlıktır. Değerlerin önemli bir özelliği, doğuştan bireyle birlikte gelmeyip yaşanılarak ve öğrenilerek ...
Sosyal Bilgiler Aday Öğretmenlerinin Sınıf İçi Öğretimde Sorulardan Yararlanma Yeterlikleri (AEÜ Eğitim Fakültesi Örneği)
(2008)
Bu araştırma, sosyal bilgiler aday öğretmenlerinin, sınıf içi öğretim sürecinde sorulardan yararlanma yeterliklerini belirlemek amacıyla yapılmıştır. Araştırma, betimsel bir çalışma niteliğindedir. Veriler, staj uygulaması ...
Eğitim fakültesindeki akademik başarının kamu personeli seçme sınavı'ndaki başarı üzerinde etkisi
(2009)
Eğitim fakültesinde alınan eğitimin, öğrencileri Kamu Personeli Seçme Sınavı’na hazırlama düzeyinin belirlenmesi, bu araştırmanın temel problemini oluşturmaktadır. Araştırma, tarama modelinde yürütülmüştür. Bu araştırmanın ...
Öğretim kademelerine göre öğrencilerin eleştirel düşünme düzeyleri
(2009)
Bu araştırmanın amacı; ilköğretim, ortaöğretim ve yükseköğretim kademesi sonlarında öğrencilerin eleştirel düşünme düzeylerini belirlemektir. Araştırma, betimsel bir çalışmadır ve tarama modelinde yürütülmüştür. Çalışma ...
The evaluation of in-class instructional competences of branch teaching staff (the sample of Fırat University)
(2009)
Sınıf içi öğretim etkinlikleri, birbirini takip eden ve birbirleriyle doğrudan ilişkili üç basamaktan oluşmaktadır. Bunlar; derse giriş etkinlikleri, geliştirme etkinlikleri ve sonuç etkinlikleridir. Öğrenmedeki başarı, ...
Sosyal Bilgiler aday öğretmenlerinin sınıf içi öğretim yeterlikleri
(2009)
Bu çalışma, eğitim fakültelerinde öğrenim gören öğretmen adaylarının sınıf içi öğretim yeterliklerini ne düzeyde kazanabildiklerini belirlemek amacıyla yapılmıştır. Araştırma tarama modelinde yürütülmüştür. Aday öğretmenlerin ...
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sınıf İçi Öğretimde Sorulardan Yararlanma Yeterlikleri (Kırşehir Örneği)
(2008)
Sınıf içi öğretim sürecinde sosyal bilgiler öğretmenlerinin sorulardan yararlanma yeterliklerini belirlemek bu çalışmanın temel problemini oluşturmaktadır. Öğretmenlerin, öğretim sürecinde sorulardan yararlanabilme konusunda ...