Search
Now showing items 1-3 of 3
Sosyal Bilgiler Aday Öğretmenlerinin Sınıf İçi Öğretimde Sorulardan Yararlanma Yeterlikleri (AEÜ Eğitim Fakültesi Örneği)
(2008)
Bu araştırma, sosyal bilgiler aday öğretmenlerinin, sınıf içi öğretim sürecinde sorulardan yararlanma yeterliklerini belirlemek amacıyla yapılmıştır. Araştırma, betimsel bir çalışma niteliğindedir. Veriler, staj uygulaması ...
Kimya Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
(2008)
Kimya öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının; mezun olunan lise türü, anne-baba eğitim düzeyi, bölümü tercih sırası, akademik başarı ve yüksek lisans yapma isteği faktörlerine göre nasıl değiştiğinin ...
Values Education Experiences of Turkish Class Teachers: A Phenomonological Approach
(2009)
Problem Durumu:Değer eğitimi konusuna duyulan ilgi ve ihtiyaç gittikçe artmaktadır. Eğitim danısmanları ve eğitimciler bugünün çocuklarını topluma daha yararlı hale getirmek için büyük bir uğras içine girmislerdir. Özellikle ...