Search
Now showing items 1-8 of 8
Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşleri
(2012)
Bu çalışma, fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin yüklediği anlamları betimlemeyi amaçlamaktadır. Araştırmada nicel araştırma desenlerinden tarama deseni kullanılmıştır. Çalışma grubunun oluşturulmasında, ...
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
(2012)
Çalışma, pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarını incelemeyi amaçlamaktadır. Çalışma betimsel araştırma niteliğinde olup tarama modelinde yürütülmüştür. Bu çalışmada ...
Preservice Science Teachers' Belief Systems about Teaching a Socioscientific Issue
(2014)
We investigated the belief system of Turkish preservice science teachers (PSTs) about teaching a socioscientific issue (GM Foods) using a belief system model. This model includes three belief pools: content beliefs (CBs), ...
Survey of the science and primary school teachers candidates’ scientific attitudes in terms of multi-variables
(2013)
This study was aimed to examine the effects of variables on scientific attitudes of teacher candidates. For this purpose, science and primary school teacher candidates were included in terms of their scientific attitudes ...
Mikro Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan
(2017)
Bu çalışmada öğretmen adaylarının ısı ve sıcaklık konusuna ilişkin PAB'ları Park (2005) tarafından geliştirilen "Hexagon Modeli" çerçevesinde incelenmiştir. Bu çerçevede fen bilgisi öğretmen adaylarının ısı ve sıcaklık ...
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Tutumlarının Gelişiminde Mikro Öğretimin Etkisi
(2017)
Tutum bireylerin davranışları üzerinde etkili olan önemli bir faktördür. Bu çerçevede, öğretmen adaylarının mesleğe yönelik tutumlarının da sınıf ortamındaki davranışlarını etkileyeceği söylenebilir. Sınıf içi mesleki ...
Evaluating science teachers’ views about dimensions of teaching programme according to their levels of self- efficacy beliefs
(2012)
Bu çalışmanın amacı; fen ve teknoloji öğretmenlerinin öğretmenlik mesleğine yönelik öz-yeterlik inanç düzeylerine göre fen ve teknoloji dersi öğretim programının boyutları hakkındaki görüşlerinin incelenmesidir. Öğretmenlerin, ...
İlköğretim fen bilgisi öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi
(2012)
Bu çalışma fen bilgisi öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerini incelemeyi amaçlamaktadır. Çalışma betimsel araştırma niteliğinde olup tarama modelinde yürütülmüştür. Çalışma grubu, amaçsal örnekleme yöntemlerinden ...