Search
Now showing items 1-10 of 294
Middle School Mathematics Teachers' Opinions on Feedback
(2018)
During instruction, providing feedbacks improves students’ academic achievements as well as motivates them to actively engage in lesson activities. Feedback is very important for teaching. Feedback is not only a functional ...
Sosyal Bilgiler Aday Öğretmenlerinin Sınıf İçi Öğretim Yeterlikleri (Kırşehir Örneği)
(2009)
Bu çalışma, eğitim fakültelerinde öğrenim gören öğretmen adaylarının sınıf içi öğretim yeterliklerini ne düzeyde kazanabildiklerini belirlemek amacıyla yapılmıştır. Araştırma tarama modelinde yürütülmüştür. Aday öğretmenlerin ...
Sosyal Bilgiler aday öğretmenlerinin sınıf içi öğretim yeterlikleri
(2009)
Bu çalışma, eğitim fakültelerinde öğrenim gören öğretmen adaylarının sınıf içi öğretim yeterliklerini ne düzeyde kazanabildiklerini belirlemek amacıyla yapılmıştır. Araştırma tarama modelinde yürütülmüştür. Aday öğretmenlerin ...
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sınıf İçi Öğretim Yeterlikleri (Kırşehir Örneği)
(2006)
Öğretmenler, eğitim meleğini profesyonel olarak yürüten kişilerdir. Bu nedenle öğretmenlerin belirli yeterliklere sahip olması gerekir. Bunlar; (a) genel kültür, (b) özel alan bilgisi ve (c) öğretim bilgisi olarak ...
Sosyal Bilgiler, Sınıf ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının 'Coğrafya' Kavramına Yönelik Metafor Durumları
(2007)
Bu çalışmanın amacı “coğrafya” kavramına yönelik ilköğretim okullarında coğrafya konularına yönelik öğretimde bulunacak Sosyal Bilgiler, Sınıf ve Fen Bilgisi öğretmeni adaylarının sahip oldukları algıları metaforlar ...
Stratejik Planlama Tutum Ölçeği: Açımlayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi Çalışması
(2008)
Bu çalışmanın temel amacı, ilköğretim ve ortaöğretim okulu yöneticilerinin stratejik planlamaya yönelik tutumlarını ölçebilecek bir ölçme aracı geliştirmektir. Araştırmada, İstanbul ilinde farklı sosyoekonomik düzeyi ...
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Değere ve Değer Eğitimine İlişkin Görüşleri
(2014)
Bu araştırma, Sosyal bilgiler öğretmenlerinin değer kavramını nasıl tanımladıklarını ve "Değerler Eğitimi" çerçevesinde yaptıkları faaliyetleri belirlemek, uygulama aşamasında karşılaştıkları sıkıntıları ortaya koymak ...
The Effect of Multimedia-Based Learning on the Concept Learning Levels and Attitudes of Students
(2015)
Bireyin dünyayı anlamlandırması, bilişsel olarak kavramlara yüklediği anlama ve kavramları anlamına uygun kullanma yeterliğiyle ilişkilidir. Anlamlandırmada bu denli önemli olan kavramlaştırma süreci, duyum kanallarından ...
Farklı Bölümlerde Öğrenim Gören Beden Eğitimi Ve Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Power Point İle Yapılan Ders Sunumlarının Etkililiği İle İlgili Görüşleri
(2014)
Bu araştırmanın amacı: 2011-2012 eğitim öğretim y ılında Ahi Evran Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yü ksekokulu"nda farklı bölü mlerde öğrenim gören öğrencilerin Powerpoint ile yapılan ders sunumlarının etkililiği ile ...
Uzaktan eğitim öğrencilerinin çevrimiçi sınava yönelik tutum düzeylerinin incelenmesi1
(2015)
Bu çalışmanın amacı uzaktan eğitim öğrencilerinin çevrimiçi sınava yönelik tutum düzeylerinin belirlenmesidir. Çalışmanın katılımcılarını bir devlet üniversitesinin Uzaktan Eğitim Meslek Yüksekokulu’nda farklı programlarda ...