Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBaşarmak, Uğur
dc.contributor.authorGelibolu, Fikret Mehmet
dc.date.accessioned12.07.201910:49:13
dc.date.accessioned2019-07-11T21:54:11Z
dc.date.available12.07.201910:49:13
dc.date.available2019-07-11T21:54:11Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn2147-1037
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRFek16QTRPQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12513/288
dc.description.abstractÖğretmen adayları İnternet kullanırken birçok kavram ile karşılaşmakta ve anlaşılmayan kavramlar yanılgılara sebep olabilmektedir. Bu araştırmayla, öğretmen adaylarının İnternet konusundaki bazı kavramları anlama düzeyleri ile kavram yanılgıları belirlenmeye çalışılmıştır. Araştırma verileri, hazırlanan “Kavram Tanımlayabilme Formu” ile Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesinde öğrenim gören 156 öğretmen adayına uygulanarak elde edilmiştir. Araştırma bulguları sonucunda, öğretmen adaylarının İnternet ile ilgili kavramların çoğunu kısmen anladıkları ya da o kavramlarla ilgili hiç fikri olmadığı tespit edilmiştir. Sadece “Sohbet Programları” kavramını çok iyi anladıkları sonucu ortaya çıkmıştır. Ayrıca öğretmen adaylarının anlama düzeyleri ve kavram yanılgıları bazı değişkenler açısından incelenmeye çalışılmıştır.en_US
dc.description.abstractTeacher candidates come across many concepts while using the Internet and the concepts which are not understood may lead to misconceptions. With this study, teacher candidates‘ comprehension levels of some concepts about the Internet and misconceptions were tried to be determined. The research data was obtained by administering the prepared form of “Concept Defining“ to 156 teacher candidates studying at Ahi Evran University Education Faculty. The findings revealed that the teacher candidates understand most of the internet partially or they have the idea about these concepts. The results also showed that they only understand “Chat Programs“ very well. In addition to these results, the teacher candidates‘ levels of understanding some concepts and their misconceptions were examined in term of some variables.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleÖğretmen adaylarının internet konusundaki bazı kavramları anlama düzeyleri ile kavram yanılgılarının belirlenmesien_US
dc.title.alternativeThe determining teacher candidates’ levels of understanding some concepts and misconceptions on interneten_US
dc.typeotheren_US
dc.relation.journalAhi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisien_US
dc.contributor.departmentKırşehir Ahi Evran Üniversitesien_US
dc.identifier.volume11en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage249en_US
dc.identifier.endpage262en_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster