Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKorkmaz, Özgen
dc.contributor.authorYeşil, Rüştü
dc.date.accessioned12.07.201910:49:13
dc.date.accessioned2019-07-11T21:54:17Z
dc.date.available12.07.201910:49:13
dc.date.available2019-07-11T21:54:17Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1301-9058
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRNeU9EQXhNUT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12513/330
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı, cinsiyete dayalı olarak farklı stratejilere göre oluşturulan gruplar halinde çalışmanın, öğrencilerin grup başarılarına ve teknoloji kullanımına ilişkin tutumlarına etkisi ve grupla çalışma etkinliğine ilişkin öğrenci düşüncelerini belirlemektir. Çalışma grubunu 185 öğrencisi oluşturmaktadır. Araştırma verileri Teknoloji Tutum Ölçeği, Akademik Başarı Dereceli Puan Ölçeği ve yöneltilen beş açık uçlu soru aracılığıyla toplanmıştır. Toplanan nicel veriler üzerinde aritmetik ortalama, standart sapma ve tek yönlü varyans analizleri kullanılmıştır. Nitel veriler ise araştırmacılar tarafından dokuman inceleme yöntemiyle analiz edilmiştir. Yapılan analizler sonunda; Öğrencilerin tutumlarının ve grupla çalışmaya yönelik görüşlerinin olumlu olduğu, cinsiyete ve gönüllülüğe dayalı farklı şekillerde yapılandırılmış gruplarda farklılaşmadığı belirlenmiştir.en_US
dc.description.abstractThis study examines students‘ group achievement, opinions about group work, and attitudes toward technology use in teaching in student groups formed by different strategies toward sex. The study sample consists of 185 students. Data were collected using the “Technology Attitude Scale“; a grade point scale and an interview form. The data were subjected to arithmetic mean, one way variance t-test analyses and document analysis method. As a result; students have positive attitudes towards the use of technology in general. Creation of groups according to different criteria on the basis of gender and voluntaries does not differentiate student attitudes towards the use of technology.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleCinsiyet temelli gruplarla çalışan öğrencilerin başarılarının, teknoloji kullanımına yönelik tutumlarının ve grupla çalışmaya ilişkin düşüncelerinin değerlendirilmesien_US
dc.title.alternativeEvaluation of achievement, attitudes towards technology using and opinions about group work among students working in gender based groupsen_US
dc.typeotheren_US
dc.relation.journalGazi Eğitim Fakültesi Dergisien_US
dc.contributor.departmentKırşehir Ahi Evran Üniversitesien_US
dc.identifier.volume31en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage201en_US
dc.identifier.endpage229en_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster