Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖzdemir, Alper Murat
dc.contributor.authorDindar, Halil
dc.date.accessioned12.07.201910:49:13
dc.date.accessioned2019-07-11T21:54:32Z
dc.date.available12.07.201910:49:13
dc.date.available2019-07-11T21:54:32Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1301-9058
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRReU16azBOQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12513/420
dc.description.abstractAraştırmanın amacı, kavramsal değişim yaklaşımının Fen ve Teknoloji dersinde öğrencilerin fen bilimlerine yönelik tutumlarına ve motivasyonlarına etkisini araştırmaktır. Çalışma grubunu, 2010-2011 eğitim - öğretim yılında Kırşehir İl merkezinde bulunan ve bir ilkokulda okuyan 50 beşinci sınıf öğrencisi oluşturmaktadır. Araştırmada veri toplama araçları olarak, tutum ve motivasyon ölçekleri kullanılmıştır. Araştırmanın genel sonucu olarak, kavramsal değişim yaklaşımı uygulamaları sonucunda, deney grubu öğrencilerinin motivasyonlarında anlamlı bir değişiklik gözlenirken, deney ve kontrol gruplarındaki öğrencilerin tutumlarında bir değişiklik gözlenmemiştir.en_US
dc.description.abstractThis study is aimed to investigate effects of conceptual change method on students’ attitudes toward science, and motivation in Science and Technology Course. The research took place at a primary school in Kırşehir province, 2010-2011 education years. The research sample consisted of 50 fifth-grade students. Attitude Inventory and Motivation Inventory were used to collect the data. The research findings revealed that there was significant difference in terms of students’ motivation at treatment group and there was no significant difference in terms of students’ attitude at all groups.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleİlköğretim Fen ve Teknoloji dersinde kavramsal değişim yaklaşımının, öğrencilerin duyuşsal özellikleri üzerine etkisien_US
dc.title.alternativeThe Effects of Conceptual change approach on primary school students’ affective attributes in Science and Technology Courseen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalGazi Eğitim Fakültesi Dergisien_US
dc.contributor.departmentKırşehir Ahi Evran Üniversitesien_US
dc.identifier.volume33en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage95en_US
dc.identifier.endpage107en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster