Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYazgünoğlu, Sultan Selen
dc.contributor.authorÖzdemir, M. Çağatay
dc.date.accessioned12.07.201910:49:13
dc.date.accessioned2019-07-11T21:54:38Z
dc.date.available12.07.201910:49:13
dc.date.available2019-07-11T21:54:38Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn2146-5959
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRZeE56YzFOUT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12513/450
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı yükseköğretim yasa taslağına ilişkin öğretim elemanlarının görüşlerini belirlemektir. Araştırmada tarama modeli kullanılmış olup çalışma, Ahi Evran Üniversitesi’nde görev yapan 61 öğretim elemanı ile yürütülmüştür. Araştırmada veri toplama aracı olarak “YÖK Yasa Tasarısına İlişkin Görüşler Anketi” kullanılmış ve ölçme aracının iç tutarlılık güvenirliği için Cronbach alfa katsayısı hesaplanmış ve bu değer ,723 olarak bulunmuştur. Araştırma sonucunda, öğretim üyelerine ücretli araştırma izni verilmesinin öğretim elemanlarının en olumlu değerlendirdikleri madde olduğu ortaya çıkmıştır. Ayrıca öğretim elemanları, akademik performans ölçütlerinin neler olduğunun yasada açıkça ifade edilmesini gerekli görmektedirler.en_US
dc.description.abstractThe aim of this study is to determine the opinions of academic staff about the higher education law draft. Survey model is used in this study as we aimed to describe existing facts as they are. The study was conducted with 61 academic staff from Ahi Evran University in Turkey. In this study ‘ the opinions about the law draft of Higher Education Council survey is used as the data collecting tool and the internal accuracy was measured using Cronbach‘s Alpha reliability (the result was 723). The study showed that “paid study leave for instructors“ is perceived as the best article among academic staff. Besides, academic staff believe that it is necessary to include the clear description of the performance criteria of the academic staff in the law.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.title2013 Yükseköğretim yasa taslağına ilişkin öğretim elemanlarının görüşleri: Ahi Evran Üniversitesi örneğien_US
dc.title.alternativeOpinions of academic staff about 2013 higher education law draft: The case of Ahi Evran Universityen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalYükseköğretim ve Bilim Dergisien_US
dc.contributor.departmentKırşehir Ahi Evran Üniversitesien_US
dc.identifier.volume3en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage117en_US
dc.identifier.endpage127en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster