dc.contributor.author | Öz, Hamza | |
dc.date.accessioned | 2023-05-16T06:41:38Z | |
dc.date.available | 2023-05-16T06:41:38Z | |
dc.date.issued | 2022 | en_US |
dc.date.submitted | 2022-03-26 | |
dc.identifier.citation | Öz, Hamza. Sosyal Girişimsel Liderlik: Eğitim Kurumlarında Sosyal Değer Yaratmanın Sürdürülebilir Yolu. Milli Eğitim Dergisi, 51(236), 3693-3716. | en_US |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.37669 milliegitim.940654 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12513/5079 | |
dc.description.abstract | Bu çalışmanın temel amacı sosyal girişim liderliği ile ilgili teorik bir çerçeve oluşturmak ve sosyal girişim liderliğinin eğitim kurumları açısından sonuçlarını tartışmaktır. Çalışma kaynak taraması modeline uygun olarak gerçekleştirilmiştir. Araştırma verileri literatür bulgularına dayalı olarak elde edilmiştir. Veriler, araştırmada ele alınan her bir soruya cevap oluşturacak şekilde toplanmış ve çözümlenmiştir. Çözümleme aşamasında her bir soru için toplanan içerik birbirleriyle ilişkilendirilerek bütünleştirilmiş ve özetlenerek yorumlanmıştır. Araştırma sonuçları sosyal girişim liderliğinin hızla gelişmekte olduğunu ve bu
liderlik türüne ait yeterliklerin, eğitim örgütleri yöneticilerinin yeterliklerine oldukça denk düştüğünü göstermektedir | en_US |
dc.language.iso | eng | en_US |
dc.publisher | Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | liderlik | en_US |
dc.subject | girişimcilik | en_US |
dc.subject | sosyal girişimcilik | en_US |
dc.subject | sosyal girişimsel liderlik | en_US |
dc.title | Socıal Enterprıse Leadershıp: Sustaınable Way To Creatıng Socıal Value In Educatıonal Instıtutıons | [Sosyal Girişimsel Liderlik: Eğitim Kurumlarında Sosyal Değer Yaratmanın Sürdürülebilir Yolu | en_US |
dc.type | editorial | en_US |
dc.contributor.department | Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.contributor.authorID | Hamza Öz / 0000-0002-5214-428X | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |