Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAydın, Abdullah
dc.date.accessioned12.07.201910:49:13
dc.date.accessioned2019-07-11T21:54:51Z
dc.date.available12.07.201910:49:13
dc.date.available2019-07-11T21:54:51Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1307-6086
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRFNU5UQTRPQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12513/509
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı; fen bilgisi öğretmenliği üçüncü sınıfta yer alan Öğretim Teknolojileri ve Materyal Dersi kapsamında; öğretmen adaylarının anlamakta zorluk çektikleri konular ile ilgili atık maddelerden öğretim materyalleri geliştirmektir. Araştırma 2009- 2010 güz yarıyılında Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği programı üçüncü sınıfta öğrenim gören 54 öğretmen adayı ile yürütülmüştür. Materyallerin tasarlanması ya da geliştirilmesinden önce ve sonra öğretmen adaylarının görüşleri alınmıştır. Hazırlanan materyallere yönelik elde edilen bulgular 16 grup başkanı öğretmen adayı ile yapılan mülakatlarla da desteklenmiştir. Örneklem ile yürütülen materyal tasarımlarından elde edilen bulgulara dayalı olarak; çevre kirliliği oluşturan atık maddelerden görsel öğretim materyalleri tasarlanmıştır. Adı geçen kitapların revize edilmesi sırasında, aday öğretmenler tarafından tasarlanan ya da geliştirilen materyaller dikkate alınabilir.en_US
dc.description.abstractThe aim of study is to develop instructional materials from substances waste in which students teachers have problems to learn, taught in Instructional Technology and Materials Course at the third year of primary science teacher education program. The study was carried out with 54 primary science student teachers attending primary science teacher education program in Ahi Evran University Faculty of Education, in the fall term of the 2009-2010 academic year. Material design or development of prospective teachers' views were taken before and after. The findings from the material prepared were supported by the data obtained from the interviews conducted with 16 head student teachers. It was concluded that, based on the findings obtained from the material design the environmental pollution by waste products are designed for visual teaching materials. Can be taken into account the materials designed or developed by nominated teacher, during revised to be name of last books.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectBilimsel Disiplinleren_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleİlköğretim Fen ve Teknoloji ders kitaplarındaki bazı konulara yönelik atık maddelerden Materyal geliştirmeen_US
dc.title.alternativeThe development materials from substances waste for some topics in Science and Technology textbook for primaryen_US
dc.typeotheren_US
dc.relation.journalNecatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisien_US
dc.contributor.departmentKırşehir Ahi Evran Üniversitesien_US
dc.identifier.volume5en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage62en_US
dc.identifier.endpage93en_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster