Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAltuntaş, Başar
dc.contributor.authorKaraarslan, Mustafa Halid
dc.contributor.authorÖzdemir, Halil Özcan
dc.date.accessioned12.07.201910:49:13
dc.date.accessioned2019-07-11T21:55:09Z
dc.date.available12.07.201910:49:13
dc.date.available2019-07-11T21:55:09Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn2148-2586
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRrMU9UWXdNQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12513/580
dc.description.abstractTeknoloji alanındaki gelişmelerin sonucunda mobil iletişim, diğer alanlara kıyasla oldukça hızlı gelişen sektör olmuştur. Sektörde faaliyet gösteren GSM operatör firmaları, abone sayılarını artırabilmek amacıyla ulusal ölçekte pazarlama faaliyetlerini sürdürürken, yerel düzeyde bir takım ayrıntıları fark edememe riskiyle karşı karşıya kalmaktadırlar. Operatör değiştirme eğiliminin yüksek olduğu sektörde, müşterileri bu değişime sürükleyen etkenlerin bilinmesi ve bu doğrultuda pazarlama faaliyetlerinin planlanması önem arz etmektedir. Çalışmanın temel hedefi yerel düzeyde tüketicilerin, operatör firmaları algılamalarını tespit etmek ve firmaların bu konuda ihtiyaç duyduğu bilgiyi sağlayabilmektir. Veri analizi neticesinde tüketicilerin operatör işletmeyi, çekim kalitesi, memnuniyet, bağlılık ve adalet algısı olmak üzere dört farklı boyutta değerlendirdikleri tespit edilmiştir. Bu boyutlara göre iller arasında ve tüketicilerin yaşı ile eğitim seviyesine göre operatör firmaları algılamalarında farklılıklarının olduğu belirlenmiştiren_US
dc.description.abstractAs a result of advances in the field of technology, mobile communication sector has been growing very fast compared to other areas. Enterprises which are operating in the sector, are faced with the risk of inability to recognize a set of details at the local level, while continuing its marketing activities on a national scale in order to increase the number of subscribers. In sector there is high tendency to change operator, and so it is important to know the factors that led customers to this change and planning marketing activities in this direction. The main objective of this study is determining the the perception of enterprises by the consumers at the local level and providing the information that enterprises need on this issue. After data analysis it was determined that consumers are evaluating operator enterprises in four different dimensions: the quality of gravity, satisfaction loyalty and sense of justice. According to these dimensions and also by the level of education and age of the consumers it is determined that there are differences in perception of enterprises among the provinces.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.subjectİşletme Finansen_US
dc.titleYerel Pazarlarda Tüketicilerin GSM Operatörlerini Algılamalarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışmaen_US
dc.title.alternativeA Study to Investigate Consume rs' Perception Towards The Gsm Operators in Local Marketsen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalBusiness and Management Studies: An International Journalen_US
dc.contributor.departmentKırşehir Ahi Evran Üniversitesien_US
dc.identifier.volume3en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage39en_US
dc.identifier.endpage55en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster