Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÜnal, Menderes
dc.date.accessioned12.07.201910:49:13
dc.date.accessioned2019-07-11T21:57:27Z
dc.date.available12.07.201910:49:13
dc.date.available2019-07-11T21:57:27Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2147-1037
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpVd05EYzJOZz09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12513/841
dc.description.abstractÖğretim elemanlarının ve üniversite öğrencilerinin AB Erasmus+ programı algı düzeylerini belirlemeye yönelik gerçekleştirilen bu çalışmada araştırma yöntemlerinden ilişkisel tarama modelinin tercih edilmiştir. Bu araştırma, 2014-2015 eğitim öğretim döneminde Ahi Evran Üniversite'sinde farklı bölümlerde okuyan ve örneklem grubuna seçkisiz yöntemle dahil edilen 235 öğrenci ve 80 öğretim elemanının katılımı ile gerçekleştirilmiştir. Veriler araştırmacı tarafından geliştirilmiş olan "Erasmus+ Programına Yönelik Algı Envanteri" kullanılarak elde edilmiştir. Araştırma sonunda başarılı öğrencilerin Erasmus+ programı ile yakın irtibat halinde oldukları, öğrencilerin Erasmus+ programı hakkında farkındalıklarının, "İlgi" ve "Bilgilenme" düzeylerinin yetersiz olduğu, öğretim elemanlarının ise yeterli düzeyde olduğu sonucuna ulaşılmıştır.en_US
dc.description.abstractThe aim of this descriptive study is to determine the perceptions of students and instructors about European Union, Erasmus+ Program. This study was conducted by the participants of randomly chosen 235 undergraduate students and 80 instructors from different faculties and collages at Ahi Evran University in 2014-2015 educational terms. The data of the research were gathered by a researcher developed "Inventory for the Perception of Erasmus+ Program" which consist of three parts as awareness (15 items), interest (8 items) and enlightenment (5 items). According to the findings, successful students were seen more interested and aware of European Union, Erasmus+ program than the unsuccessful ones. Moreover, the students' level of awareness was found lower than the instructors.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleÖğretim Elemanı ve Öğrencilerin AB Erasmus Programını Algılama Durumlarının İncelenmesien_US
dc.title.alternativeAn Investigation on Instructors and Students' Awareness of EU Erasmus+ Programmeen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAhi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisien_US
dc.contributor.departmentKırşehir Ahi Evran Üniversitesien_US
dc.identifier.volume17en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage581en_US
dc.identifier.endpage598en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster