Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorCan, Remzi
dc.contributor.authorAltuntaş, Behçet
dc.date.accessioned12.07.201910:49:13
dc.date.accessioned2019-07-11T21:57:28Z
dc.date.available12.07.201910:49:13
dc.date.available2019-07-11T21:57:28Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2147-6020
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRrNE5UUTJOZz09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12513/857
dc.description.abstractBu araştırmada, öğrencilerin Türkçe derslerinde yansıtıcı günlük yazma uygulamasına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Bu amaçla, Kırşehir merkezde yer alan bir ortaokuldaki 7. Sınıf öğrencilerine 8 hafta süreyle yansıtıcı günlük yazma uygulaması yaptırılmış ve bu sürecin sonunda öğrencilerin yansıtıcı günlük hakkında görüşlerinin belirlenmesi amacıyla görüşmeler gerçekleştirilmiştir. Uygulamaya katılan öğrencilerden rastgele seçilen 6 öğrenciye hazırlanan sorular, görüşmelerde yöneltilmiş ve elde edilen verilerin analizi betimsel analiz yoluyla yapılmıştır. Sonuç olarak öğrenciler, yansıtıcı günlük yazma uygulamasına ilişkin olumlu tutum sergilemişler, uygulamanın yazma becerisini geliştirdiğini ve öğrenilenlerin kalıcılığını ve miktarını arttırdığını ifade etmişlerdir.en_US
dc.description.abstractIn this study, it is aimed to determine the students' views regarding reflective journal writing in their Turkish courses. For this purpose, reflective journal writing application has been made for 7th grade students in a secondary school in central Kirsehir for 8 weeks and the interviews to determine students' views about reflective journals have been carried out at the end of this process. The questions, prepared for randomly selected 6 students from the ones who participated in the application, directed to those students during the interviews and the analysis of the obtained data has been made through descriptive analysis. As a result, students have expressed a positive opinion and they have stated that this practice has a positive impact on the level of recall, amount and permanence of the knowledge they've learned and improves listening skills.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal Bilimler Tarihien_US
dc.titleYansıtıcı Günlük Yazma Uygulamasına İlişkin Öğrenci Görüşleri***en_US
dc.title.alternativeStudents Views Regarding of Reflective Journal Writingen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAna Dili Eğitimi Dergisien_US
dc.contributor.departmentKırşehir Ahi Evran Üniversitesien_US
dc.identifier.volume4en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage53en_US
dc.identifier.endpage63en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster