Yazar "Külter Demirgüneş, Banu" için listeleme
-
Determination of factors that cause shopping hesitation
Külter Demirgüneş, Banu (2018)This study aims to provide general understanding of different set of factors that cause hesitation in buying electronic products. The study proposes seven cosntructs that predict shopping hesitation. The research model ... -
Instagram Reklamlarında Ürün Destekçisi Olarak Sosyal Medya Fenomeni Kullanımının Reklama Yönelik Tutum Ve E-Wom Niyetine Etkilerinin İncelenmesi
Bu çalışmanın amacı, Instagram reklamlarında mesaj kaynağı olarak sosyal medya fenomeni kullanımının, reklama karşı tutum ve E-WOM niyeti üzerindeki etkilerini tespit etmektir. Bu çalışmada, mesaj kaynağı 3 (yalnız ürün, ... -
Tüketicilerin Mobil Reklamları Kabullenmeleri Üzerinde Reklam İçeriği, Reklamda Algılanan Değer Ve Akış Deneyiminin Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
İletişim teknolojisindeki gelişmeler, işletmelere ürün ve hizmetlerin tutundurulmasında yeni fırsatlar sunmaktadır. Mobil reklamcılık bu fırsatlardan birisidir. Akıllı telefonların yaygınlaşması ile birlikte mobil reklamların ...