Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKorkmaz, Özgen
dc.contributor.authorUsta, Ertuğrul
dc.contributor.authorGüzeller, Cem
dc.date.accessioned12.07.201910:49:13
dc.date.accessioned2019-07-11T21:53:56Z
dc.date.available12.07.201910:49:13
dc.date.available2019-07-11T21:53:56Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn2147-1037
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/T1RRMU56ZzQ=
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12513/124
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı; Araştırmanın çalışma grubunu Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı’nda 7. yarıyılda “Seçmeli III: Bilgisayar Destekli Eğitimin Temelleri” dersini alan iki gruptaki toplam 61 Öğretmen adayı oluşturmaktadır. Çalışmada betimsel nitelikli tarama modeli araştırmanın yöntemi olarak benimsenmiştir. Veri Toplama aracı olarak Sahin ve Yıldırım tarafından hazırlanan yazılım değerlendirme formu kullanılmıştır. Toplanan veriler üzerinde aritmetik ortalama ve standart sapma istatistikleri hesaplanmış ve öğretmen adaylarının yazılım değerlendirme yeterliliklerinin düşük olduğu sonuçları elde edilmiştir.en_US
dc.description.abstractThe aim of this study is to identify pre-service teachers' assessment competencies on selecting educational software used in computer assisted instruction. The participants consist of 61 pre-service teachers enrolling "foundations of computer based instruction" which takes place in the curriculum of 7th semi-semester of elementary education of Ahi Evran University. The research method of this study is descriptive model. The "software assessment form" which was developed Sahin and Yıldırım, used for data collection. The collected data was analyzed by calculating mean and standard deviation. The results showed that the participant pre-service teachers' educational software assessment competencies are low.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectYazılımen_US
dc.subjectÖğretimen_US
dc.subjectBilgisayar destekli eğitimen_US
dc.subjectDeğerlendirmeen_US
dc.subjectEvaluationen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.subjectSoftwareen_US
dc.subjectInstruction,en_US
dc.subjectComputer based instructionen_US
dc.titleÖğretmen adaylarının doğru eğitim yazılımı seçmeye yönelik değerlendirme yeterliliklerien_US
dc.title.alternativeThe competencies of pre-service teachers on the selection o educational software and their related perspectiveen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAhi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisien_US
dc.contributor.departmentAhi Evran Üniversitesi, Eğitim Fak.en_US
dc.identifier.volume10en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage135en_US
dc.identifier.endpage142en_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster