Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAytekin, Cahit
dc.contributor.authorUcar, Zuelbiye Toluk
dc.contributor.editorUbuz, B
dc.date.accessioned2019-11-24T20:35:47Z
dc.date.available2019-11-24T20:35:47Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.isbn9.78975E+12
dc.identifier.issn0771-100X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12513/1979
dc.description35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME) -- JUL 10-15, 2011 -- Middle E Tech Univ, Ankara, TURKEYen_US
dc.descriptionWOS: 000343560600051en_US
dc.description.abstracten_US
dc.description.sponsorshipInt Grp Psychol Math Educen_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherINT GRP PSYCHOL MATH EDUCen_US
dc.relation.ispartofseriesPME Conference Proceedings
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleTEACHERS' DEFINITIONS OF SQUARE, RECTANGLE, TRAPEZOID, AND PARALLELOGRAMen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.journalPROCEEDINGS OF THE 35TH CONFERENCE OF THE INTERNATIONAL GROUP FOR THE PSYCHOLOGY OF MATHEMATICS EDUCATION, VOL. 1: DEVELOPING MATHEMATICAL THINKINGen_US
dc.contributor.departmentKırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümüen_US
dc.identifier.startpage254en_US
dc.identifier.endpage254en_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster