Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorŞahin, Ayfer
dc.date.accessioned12.07.201910:49:13
dc.date.accessioned2019-07-11T21:54:06Z
dc.date.available12.07.201910:49:13
dc.date.available2019-07-11T21:54:06Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn2147-1037
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/T0RZNU5EQXc=
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12513/240
dc.description.abstractBu araştırmada ilköğretim birinci sınıf öğretmen ve öğrencilerine, 2007–2008 öğretim yılında Millî Eğitim Bakanlığınca ücretsiz olarak dağıtılan Türkçe ders kitabı, öğrenci çalışma kitabı ve öğretmen kılavuz kitabı; Haziran 2007 tarihli , “Millî Eğitim Bakanlığı Ders Kitapları ile Eğitim Araçlarının İncelenmesi ve Değerlendirilmesine İlişkin Yönerge” de belirlenmiş olan ders kitaplarında bulunması gereken kriterlere göre geliştirilen ölçeğe göre öğretmen görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmiştir. Çalışmada betimsel yöntem kullanılmıştır. Verilerin istatistiksel analizinde SPSS paket programından yararlanılmış ve yüzde (%) ve frekans (f) teknikleri kullanılmıştır. Yapılan analizler sonunda, öğretmenlerin genel olarak ders kitabı, çalışma kitabı ve öğretmen kılavuz kitabı hakkında “evet” ve “kısmen” düzeyinde olumlu görüşlere sahip oldukları ortaya konulmuştur.en_US
dc.description.abstractIn this study, the Turkish coursebook, student's workbook and the teacher's book that is delivered unpaid by the Ministry of Education to the teachers and students in primary education, first classes in 2007-2008 educational year; It is assessed depending on the teachers' opinions, the scale developed according to the criterias that has to be in the coursebooks which are determined in the instruction relating to the study and evaluation of Ministry of Education coursebooks and educational means dated on June, 2007. Descriptive method is used in this study. It is benefitted from SPSS packet programme in the statistical analysis of the data and percentage (%), frequency (f) techniques are used. As a result of the analysis, it is found out that teachers generally have positive opinions at the level of "yes" and "partly" on the coursebook, workbook and teacher's book.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÖğrenci ders kitabıen_US
dc.subjectÖğrenci çalışma kitabıen_US
dc.subjectÖğretmen kılavuz kitabıen_US
dc.subjectCoursebooken_US
dc.subjectWorkbooken_US
dc.subjectTeacher's booken_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleİlköğretim Birinci Sınıf Türkçe Ders Kitabı, Öğrenci Çalışma Kitabı ve Öğretmen Kılavuz Kitabının Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesien_US
dc.title.alternativeThe Assessment of Primary Education First Grade Turkish Coursebook, Student's Workbook and Teacher's Book Depending on Teachers' Opinionsen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAhi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisien_US
dc.contributor.departmentKırşehir Ahi Evran Üniversitesien_US
dc.identifier.volume9en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage133en_US
dc.identifier.endpage146en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster